Mañana!




ÄTER JAG KÖTT? Är det inte en biffbit jag sätter tänderna i där uppe!?
Nej du, för det är det minsann inte! Jag och min kära pojkvän gick till Vegegården idag, jag var först skeptisk men det var det godaste jag ätit sen jag blev vegetarian. Fattar ni? Det godaste jag ätit på ett halvår! Det slår rödbetsbiffarna med hästlängder :p Läs mer om hur det var i min vegetariska blogg!

Jag kände mig så glad och lycklig hihi. Den sista bilden där jag ser drogad ut satt jag upp endast för att älskling inte trodde jag skulle våga haha. Bara för att du väntar att fota tills jag blundar, sucker!

Efter den goda goda maten och dessert gick vi på bio. Vi såg Mañana! Jag har bara läst lite om den, men den verkade rolig så vi gick på den och skrattade asmycket! jag är inte den som skrattar högt till film men jag satt och fnissade typ hela tiden. Om ni ska på bio - se den. Förutsatt att ni förstår skånska, för den utspelar sig i Malmö, vilket också var kul. Att se Malmö på bioduken liksom, coolt! Den påminde om Jalla jalla!, med två killar som är bästa kompisar och har lite kärleksproblem. Den ena hittar inte den rätta och den andra har en tjej som han vill göra slut med men vågar inte så han försöker göra allt för att hon ska göra slut med honom haha. Det roliga var när han hällde chips på sig och på golvet och slängde ner kudden bara för att hon ska bli sur att han är så slarvig. Sen direkt när hon går ut tar han fram dammsugaren haha.

Nej, se den och gå till Vegegården. Fantastico! Älskar dig Dilshad :D Skitroligt hade vi, as allways!



Min outfit för ikväll, med mitt bländande face :p Kameran bländades väl av min skönhet, så måste det varit, right?

Klänning från Gina, som jag satt gummiband i och på så vis gjort om till ett långt linne, mer använtbart! Sedan min favvojeans från Zara. Det är inte jeansleggins, även om det ser ut som det. Använde axelremsväskan från London för första gången idag och sen kofta och jacka. Och ett mycket mindre kritvitt face och oranget hår! ;(

Kommentarer
Postat av: iopjdfasopjfdogjklndsfguioospdigfl

yaaammmiii !! det va fan skitgott där ju !! visst..maten kunde vara en aaning varmare tycker jag, men skitsamma, bortsett från det så var det verkligen underbart, smaken smakade ljuvligt och tanken på att det inte är något som togs ifrån deras mamma, någon som fått lida, tvångsmatas, misshandlad och mördad för min skull får en att känna att maten veerkligen är god och kan ätas med väldigt gott samvete, fyfan det va verkligen fantastico <3 nu vet jag vad jag ska käka här i malmö när jag vill ha kinesiskt eller ja asiatiskt utan dig då din semivegetarian eller va det nu va =P kyss <3

2009-05-10 @ 16:24:33
Postat av: Sara

Den filmen man kanske ska se :) roligt med närproducerat :P Varför skulle det inte kunna vra din skönhet? snygging! :)

2009-05-10 @ 22:20:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0