Vänskap

Ikväll var jag hos Dess. Söta Dess :) Vi bytte lite bilder. Här kommer mina tjejer hehe, från i somras när Dess fyllde 19!
 
Anna, födelsedagsbarnet, jag och Madusha.

Och så här kommer lite backstage bilder, så här ser det ut när Sofie fottar!

 
Oh snygg fotograf :p

Det var så härligt ikväll. Känns som man alltid kan prata så ärligt med Dess. Det var rätt skönt att erkänna vissa saker. Och det tror jag hon också tyckte. Ibland kanske man måste vara lite ärlig mot sina vänner. Om man blir sur för något så kan man säg det istället för att gå runt och sura bakom ryggen som många tjejer gör. Det är inte så farligt att vara ärlig. Det kanske behövs i en vänskap? Jag tyckte iaf att det var skönt!

Puss!
Ps, missa inte nya recept i min vegetariska blogg!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0