Veckans åtaganden!

Denna veckan kommer bli ganska kul tror jag :D

Här har ni mitt schema ;)

Måndag - Bara plugga idag. Måste gå till apoteket också och få hjälp med mitt skumma märke på kinden.. Ni får se sen :p
Tisdag - Plugga ännu mer.
Onsdag - Plugga det sista på tentan och på kvällen blir det orientalisk dans :D Då är det dags att skaka, längtar till jag får ha på mig min fina kjol igen!
Torsdag - Dra till Malmö med Madu och Linn, lämna tentan och hitta på något kul!
Fredag - Min älskling ska komma till mig hela dagen och vi ska hitta på massa roliga saker, åka pulka om snön är kvar :D Det kommer bli megakul!

För övrigt är det inte mycket att säga idag.. Ni kan kolla in på min andra blogg där ni ser vad jag frestas av idag, samt en riktigt osexig kvinna! Öh, hon äcklar mig verkligen.
Vem får mig att säga att någon är osexig... Ja, kolla :p

Nu ska jag ta glass och chokladsås, det är det inte gelatin i iallafall :p Sen ska jag fortsätta plugga och skriva om västvärldens exploatering och kontrollerande av u-länder.

Kyss ;)

 

Kommentarer
Postat av: JAANA

sv: Sant, det stämmer nog. :)

2009-02-16 @ 14:03:17
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: sara

Ojdå, mycket plugg för din del Sofie :/ men se det på den ljusa sidan, när du gjort det får du belöningen, dvs ett bra betyg :D Intressant ämne dui skriver om angående väst och u-länderna, hade tänkt skriva om exakt samma i mitt arbete i skolan ( vi är rätt lika som du sa hehe) Men finns det mcyket om ämnet? :) Ja vi bprde fika ngn dag, så kan vi ventilera våra synpunkter hehe.

2009-02-16 @ 22:14:39
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: jessie

förutom pluggandet så låter det som en fin vecka :)



hoppas snön ligger kvar så att ni får lov att åka pulka, <3



ha en toppen dag, kram

2009-02-17 @ 09:14:33
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0