Lapa sol



Jag passade på att sola när jag var hemma och hade en trädgård. Men efter någon timme blev jag alltför rastlös!! Körde hem vid två ungefär och sen gjorde jag lite måsten, som att ljusa håret, diska och tvätta. Älskling kom och vi gjorde en jättegod middag som du kan se bilder och recept på här! Drack fin äppelcider som jag köpte på musteriet. Övermysigt hade vi. När han gått hem myste jag till det framför Rumor has it på kanal 9.

Lillan&Fia bråkar som faaan. Har gjort så i en vecka nu ungefär. Har läst att det handlar om rangordningen, de morrar och Lillan hoppar upp på Fia hela tiden och jagar henne osv. Man ska bara låta det ha sin gång. Okej, men jag hoppas Fia erkänner sig underordnad Lillan snart för det är jobbigt för oss alla tre.

Här får ni bilder från utflykten igår också :)


Upp, upp, upp..


vackert är det på toppen!


Vilken funky larv man!


Väntar på fisk på Buhres i Kivik


Åhh så söt han är, min bror :p Från filmkvällen igår.

Kommentarer
Postat av: S

Österlen ÄR om inte sveriges, så i alla fall skånes pärla :) diggar larven!

2009-08-25 @ 21:23:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0