I'm not perfect...

Just very good ;)

Yes indeed.
Hej alla sötingar! Sitter här och spelar Enrique. Taking back my love, samt Away som jag aldrig hört, men som jag hittade på youtube igår. Den är asskön!

Kom hem för en timme sen från Malmö. Åkte hemifrån 08.21 och kom tillbaka 08.21 på kvällen haha. Komiskt :p 12 timmar i Malmö, mitt andra hem. Först skola, vilket var superkul, kändes så kul att umgås med klasskompisarna. Jag älskar verkligen min klass. Förutom några... En är en besserwisser, men kan vara snäll, en annan är en besserwisser som jag bara inte gillar! Sen finns det två irakiska tjejer som knappt kan svenska, som inte fattar nåt typ och som pratar på lektionerna, dessutom är de nästan aldrig där. Diggar inte soffliggare! Sen tycker jag också det kanske är lite konstigt att börja på högskolan när man knappt lärt sig svenska ordentligt.. Men det får väl vara deras val. Har bara lite svårt att förstå hur de klarar det, när knappt vi andra gör det. Aja, alla andra i klassen gillar jag :D

Efter skolan träffade jag Dess och Madu på centralen, sen gick vi till Entré. Köpcentrumet som nyss blivit klart i Malmö. Entrén till Malmö :p Där tillbringade vi hela eftermiddagen och åkte inte hem förrän sju. Nice! Åt, kollade i affärer, provade kläder och tog en fika. Jag råkade ta jätteräkor! Ush ush ush. Jag höll ett tal i skolan om varför man inte ska äta det, så jag blir alltid helt illamående när jag ser det. Kunde ej äta dem, utan ville bara inte se de längre. Varför man inte ska äta jätteräkor lovar jag att berätta om imorgon!! Promise ^^

En bra sak är att jag blivit solbränd :D En dålig sak är att alla kan se det...... Hur då undrar ni? Jo, området där min deffekt brukade finnas är vitt. Sacre! Jag undrar i mitt upprörda sinne om det ska se ut såhär hela sommaren? Mamma sa att jag kommer bli känd som fläcken! haha. Nee! Och min deffekt är tillbaka också. Den kom inatt. Måste börja behandla med starka salvan igen, hade ju övergått till den milda, men nej.

Haha, nej nu ska jag sluta pladdra, gå ner och natta marsvinen och fortsätta lyssna på Enriques stämma innan jag sover. Ska möta älskling i Spanien om nån timme :p Man får mötas halvvägs vetni. Åh vet ni en rolig sak??? Idag är det 12 dagar sen han åkte och 12 dagar till han kommer hem!! Så glad jag är för det! Lika länge till blir en baggis för mig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0