Rollercoaster 3!

Yeaaa har lånat Rollercoaster3 av Madusha - fan vad kul det är! Som Sims i grafiken.

Haha 2,5 men är kul! Ska fortsätta kolla nu, skulle bara säga hej till er idag :)

Är halvvägs med plugget så imorgon ska jag börja pussla ihop allt.

Pusss


Sådär, nu har jag lite mer tid. Fan asså jag blir lite stressad av att ha sån o-ordning på mitt rum! Har ju tagit ner mitt skåp som jag hade allt smink och parfymer osv i, så nu ligger allt i min byrålåda... vilket är sjukt stökigt! Dessutom slängde vi ut mitt gamla skrivbord och alla sakerna ligger i kartonger som jag inte kan packa upp för jag har inget att ha det i. Och Ikea vet i katsen när det blir av.. Har ju tenta nu och sedan i helgen så blir det inte så bra för det är lönehelg, nästa vecka är jag ledig två dagar... får väl ta det på onsdagen kanske. Jag får uthärda 1 vecka till!

På tal om dagar så är det ju den 22 idag och en månad kvar tills min birthday ^^. Jag kan avslöja att jag har planerat att ha en liten fest och sedan utgång på det. Men om det blir alla vänner eller bara tjejer har jag ännu inte beslutat hihi. Så ni kan ju boka den 24 oktober! Hmm är inte det FN-dagen? *googel*. Jodå (det borde en IMER-student veta....) då blir det ju extra att fira hihi.

Jaa det var väl allt jag ville skriva tror jag.
Har gjort om min blogg som ni ser. Fint? Hehe jag tyckte jag som docka var så kul så jag testade detta ;)
Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: ovas eifos rakslä gaj =)

Du ska bygga en riiiktigt fet berg-o-dalbana till mig, yeah den ska jag åka, och bäst av allt..jag slipper den fucking kön ;P



hohooo gå iiinte dit på en lönehelg, mina kollegor sa att det va sinnessjukt att gå på ja antingen lönedagen eller lönehelgen, alltså om vi ska träffas eller något då så räkna med att det inte blir förens ikväll om du nu sticker dit på morgonen =O

jaja men jag hoppas iallafall att du hittar vad du behöver så att det blir någon ordning på ditt rum unga dam..



hehe ska bli kul att fira din birth-day gumman, det var längesen, snart ett år sen sist =P hihi

btw..gillar din dockor =D haha...lite löjlig får man ju vara ibland ;) puss hjärtat, hörs sen..<3





2008-09-23 @ 05:41:46
Postat av: Sofie

2008-09-23 @ 11:37:41
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Linn!

Jaa din födelsedag snart gumman!! Känns fan inte längesen sist:P Får träffas någon dag snart så får du berätta lite vad du önskar dig och så :P Miss you! Puss!

2008-09-23 @ 13:49:10
Postat av: Dess

Sofie, du kan ju inte fylla år då!! Okej du kanske inte kan styra det men din dag måste ju firas och den 25:e är det högskoleprov:S Fast kanske inte skadar mig att vara nykter för en gångs skulle hehe.. synd bara att jag måste gå hem tidigare... vad önskar du dej?? puss

2008-09-23 @ 14:25:59
Postat av: Sofie

Dess vem har sagt att du är bjuden?

2008-09-23 @ 15:15:43
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha :P skämt å sido. vi kan la fira den på lördag annars... eller kan du ju vara nykter haha. Kan nog inte skada :D

2008-09-23 @ 15:17:57
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Desiré

Haha du behöver inte bjuda mig, jag känner ändå att ni vill ha mig där;) hänger självklart med på förfest och firar dej men utgång får vi ta en annan gång då tyvärr.. ni kommer säkert ha kul ändå, till skillnad från mig som måste ställa om mitt dygn för en enda dags skull!!

2008-09-24 @ 01:47:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0