Telefonfobi!

Åh gud. Jag vågade nyss ringa Burlövsbostäder.... Ush min jäkla telefonfobi!! Men det gick bra, jag lyckades formulera mig :p Allt är löst, jag såg på hemsidan att man får tacka nej till 3 lägenheter på ett halvår, sen får man ansökningsförbud i tre månader, så det var inte att man åkte ur listan eller något sådant. Ush, jag får göra yoga nu för att lugna mig haha.

Jag fick bilderna av Madusha, men vissa blev inte så bra så jag laddar upp vissa bara och sen fick jag också från övernattningskvällen, men på grund av att de andra tjejerna kanske inte vill att jag ska lägga upp så lägger jag bara upp en :p Annars fanns där en skitrolig när vi borstar tänderna.. eller ska jag busa lite med de? hihi. Den vita randen är otroligt störande, den finns på alla Madus bilder!






Hihi, soo long <3
Nu ska jag kolla efter biljetter till Timbuktus konserter i höst!

Kommentarer
Postat av: Desiré

Härliga tider det där! Avundas hur bra du blir på varenda bild, tom när du borstar tänderna! Själv ser man ju ut som ett dreglande monster där haha

2008-10-06 @ 18:58:07
Postat av: Sofie

Nä haha du blev jättesöt med tandborsten i flabben :D riktigt kul var den dagen!! o roligare ska vi ha!

2008-10-06 @ 22:53:10
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Dess

Jaaadå, mycket roligare! Ser fram emot din födelsedag då jag ska locka fram en ny sida av dej;)

2008-10-12 @ 21:34:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0