Working time

Mitt konto ekar ganska tomt just nu. Visst har jag några hundralappar över men tekniskt sett är det lånade pengar från mitt e.konto. I och med min mobilstöld har jag fått pengar från olika håll för att täcka kostnaderna så har varit pengar in här och där.
 
Men om min lön speglar hur mycket vi hade att göra på Mosaik i december så kommer den bli fett bra! Jag har faktiskt ingen aning om hur den kommer se ut. Absolut ingen aning. Typ dålig koll eller. Kommer hamna på mellan 9000-12000. Jag hoppas på det senare haha.
 
Är sugen på att tjäna ännu mer pengar, måste få in lite på sparkontot nu asså. Första steget till mer pengar är att jag har tackat ja till att jobba extra för mamma, hon har mycket att göra. Andra steget är att sälja gamla böcker till studenter.
 
Tredje steget får väl vara att vara ekonomisk som jag alltid är ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0