weirdos är vi

Tyckte det var lite kul när jag såg Egoinas inlägg idag ; http://egoinas.se/?p=25251#comments.
 
 
Jag är en stor fegis när det kommer till att öppna dörren. Och eftersom det bara bor jag själv i lägenheten blir det att folk inte kan få tag i mig. Minns fortfarande när D öppnade dörren en gång när vi bodde ihop förr. Jag kollade på Gossip girl och han släppte in en man från hyresgästföreningen i vardagsrummet. Trots att jag var i rummet bredvid förstörde han hela min gossip-girls-time. 
 
Och en gång hos mig när jag strikt förbjöd honom att öppna, men han öppnade ändå och vi stod i minst tio min och sa hur mycket vi inte behövde ett elektroniskt kikhål till försäljaren. Kanske är deras knep att vara jobbiga, då köper man ju för att undvika sådana som dem haha.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0