Tisdag

Jag har inte kunnat äta ordentligt sen söndagförmiddag. Jag mår illa och blir inte hungrig. Igår lyckades jag dricka smoothie, äta lite soppa, två knäclemackor och sen inte mer förrän vid tolv på kvällen då jag blev hungrig..

Så nu sitter jag här och dricker nyponsoppa. Pga mitt illamående blev det inte mycket gjort på min lediga dag .. Hjälpte sjuka brorsan genom att handla till honom , det kändes bra :)

Och angående Facebook så missförstås de flesta av mina uppdateringar så ska väl sluta skriva innan folk tror jag är en helt annan person än jag är :) gillar för övrigt inte heller när människor kommenterar bara för att vara taskiga , det ser man ofta på andras statiskt också . Trist med människor som inte är snälla.

Peace out ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0