Sweet goodbye

Tänk att Gossip girl sänts i 6 år. Och jag har varit en slav under programet sedan start, söndagstimmen har varit helig för mig och jag har blivit mer och mer fast i programmet och karaktärerna. Det har varit min fristad, typ när jag kollar på det finns inget annat runtom.
 
Så var det dags för sista avsnittet. Innan ska tilläggas att jag alltid varit en sucker för Blair&Chucks kärlek, i mina ögon finns inget mer romantiskt. Det är så oklassiskt på nåt sätt, det tilltalar mig. Har till och med en bild av dem i den vackraste scenen i min alkov (nerd). Men när jag ser dem blir jag glad och får en fin känsla i hjärtat om den sanna kärleken. Även om det i detta fall är en saga. Så nu var vi framme vid finalavsnittet och de gifte sig. Åh kunde programmet slutat bättre?
 
Vilket fint adjö. Jag är inte ledsen över att det slutar, det var dags. Man ska vara på topp och det har de alltid varit. Så det var ett fint avslut på den relationen.
 
Vackraste kärlekssagan.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0