Friday after next

Vad veckan gick snabbt, nu var det dags för intensiv arbetshelg igen. Lönehelg i januari, need I say more. Hektiskt. Kuul det kommer bli. Älskar stress.
 
Igår hade jag bebismys hos Louise, söta ungarna. Till och med hennes dotter som alltid är blyg tog min hand och ville sitta i mitt knä, så söt :D
 
Testade en vegetarisk restaurang nära carib på Möllan. Supernice ställe, skitbra service och supergod mat. Dyrt. Lite för dyrt, men kul om man ska unna sig.
 
Idag har jag röda veckan, magkatarr och en släng av urinvägsinfektion. Men det fixar vi ;) I övrigt leker livet. Önskar jag kunde dela med mig av mina planer i bloggen men det kan jag inte.. Lite längre fram kanske .
 
Puss på er!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0