Fortf ingen lur

Saknar en aning att ha en egen lur faktiskt med eget nr. Det är mycket klydd och att allt hände i julledigheten gjorde det inte lättare. Massa papper att skicka in till försäkringsbolaget, måste ringa runt för att få tag i papprena osv osv. Ska försöka fixa allt imorgon. Sen tror jag inte att det hamnar på mycket pengar tillbaka. En ny iphone är dödyr och det verkar inte som man får extrapris när man nyss skaffat abonnemang.
 
Så här sitter jag med ett abonnemang som bara är tre månader gammalt, har 21 månader kvar att betala en mobil jag inte har i min ägo. Kommer nog få punga ut 2-3000 själv för ny lur. Det är som att jag bad om att få den stulen, för så är det väl? Folk ber väl om det? Det finns väl ingen ärlighet nu för tiden?
 
Kan säga er en sak, jag kommer vara fett försiktig när jag får min nya lur och kommer ALDRIG lämna den en meter ifrån mig. Ingen säkerhet överhuvudtaget ju.
 
Javisst har telenor en försäkring som kostar 1200 om året med 600 i självrisk, det kan man ju kalla försäkring? Yea right.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0