Squats

Jag brukar inte följa trender men det här med squatsträning är absolut. En fin rumpa vill man ju inte förlora. :) har känt mig förkyld-aktig några dagar men ingen anledning att inte träna lite muskler hemma iaf . Måste vara slut på slöandet.

Min mage är kaos . Ser ut som jag är gravid och är så konstig och ont. Förstår inte varför . Matmysterier. Ska vara försiktig med gluten ett tag och se om det hjälper.

Arbetshelgen var galen, mycket stress och mycket gäster. Men roligt :D igår söndag var jag hos föräldrarna. Fikade hos mormor och morfar, lagade god middag, tog det lugnt och bara umgicks. Mysigt !

Nu är det dags att göra egna zucchinibiffar , dags för mästerkocken att entra köket :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0