Nystart

Efter ett vettigt snack med en av mina kollegor var det som att jag fick en snap framför ansiktet. Nu är det fan nya tag som gäller. Jag har blivit en person som jag inte helt vill vara och dragits med i skvaller och frustrationsmoment. Javisst är vissa saker frustrerande och man blir irriterad över orättvisor, MEN det är inte värt att förpesta tillvaron på jobbet.
 
Hädanefter kommer jag att stå utanför dessa typer av samtal och irritationer. Inget mer sånt. Från och med nu bara fortsatt glädje från mitt håll. Det är så mina kollegor känner mig och ska fortsätta känna mig. Om jag hamnar i någon annans skitsnack ska jag bara säga att jag vill inte snacka skit, nu struntar vi i detta och håller oss positiva.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0