Lögligt.

 
Det är sjukt att jag kan sitta och vara ledsen över att jag vet att jag inte kommer följa min dröm. Om jag skulle få önska mig en sak så skulle det vara självförtroende att tro att jag kan. Självkänslan är det inget fel på, jag vet vem jag är och jag trivs med mig själv. Men när det kommer till vad jag tror att jag kan? Då tror jag att den enda anledningen jag får och kan behålla ett jobb är på grund av att jag är söt. och lydig. Tro det eller ej men att vara söt kan ta en ganska långt i livet. Men det har en gräns och det finns nackdelar.  Att folk förringar ens kunskap och intelligens.
 
Det finns något jag så gärna vill göra, en dröm. Den enda drömmen jag har i stort sett. Men jag vet att alla hade gått emot mig. Så därför gör jag inte det. Om ingen annan tror på mig kanske de har rätt?
 
Jag hoppas jag får den insikten och modet att jag gör det ändå. Jag hoppas att ni hoppas på mig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0