Colour

Nästa roliga plan är att min kära mamma ska komma ner och vi ska gå till en megastor tygaffär, köpa tyger till soffkuddar, gardiner och så. Kommer ta ett par timmar då jag typ aldrig kan bestämma mig. På kvällen ska vi gå ut och äta på någon mysig restaurang och sen bara sy en massa dagen efter. Kommer få ett lyft här hemma :)
 
Mina kuddar som är några år gamla har börjat se rätt slitna ut.
 
 
 
Och mina färgglada balkonggardiner har bleknat rejält. NU återinför vi färg i hemmet. Jag väljer mellan lila-rosa-orange till vardagsrum och till balkongen blir det nog limegrönt, det är så snyggt på en balkong!
 
Det är kul när jag får fixa med inredningen eftersom jag är fattig blir det inte ofta jag får det. Men min lägenhet är supernice nu efter möblerna jag fick i 25årspresent.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0