Veckan som gått

Så var det dags för ännu en arbetshelg. Jag har så fruktansvärt lite energi. Startade dagen med en smoothie och vitamintablett. Lönen hade inkommit, räkningar betalda och pengar skänkta till både CSN-återbetalning och WSPA till björnarna på björnfarmer. Nu har man lättat sitt hjärta för dagen. Fick även lite utlopp på Kronfågel efter att ha sett deras romantiserande reklam om livet på svenska gårdar, men det blev de varse.
 
Veckan har bestått av mycket plugg, även standup med brorsan och Jesper Rönndahl som är min favoritkomiker. Det var roligt, tyvärr var det en "komiker" som förstörde det roliga. Det har blivit flamencodans och testund i soffan med Sofia. Promenader i ösregn och besök på Emmaus som jag aldrig får nog av. Gosh vad fina prylar! Vitt vin, hallonpaj, grekisk mat och en hel del infrysta rester.
 
Idag behöver jag rimma upp lite i lägenheten och inhandla proppar till elen. Jag kan typ noll om el och proppar men jag lyckades ju inatt så helt tappad bakom en vagn är jag inte?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0