Vad händer

Något som jag inte är glad över håller på att ske... jag tappar lust. Och om det är något jag alltid haft är det lust, men nu - känns allt bara jobbigt.

Jag känner mig dyster över att jag inte fått ett arbete, jag är dyster över pengar som jag känner att jag inte har. Alternativet är att sluta plugga och börja arbeta heltid och då få cirka 9000 kronor ut.. Jag saknar lust till att både laga mat och äta den, vilket leder till att jag är så sjukt trött hela tiden (?). Jag saknar Dilshad min bästa vän som är iväg tills nästa vecka, saknar någon att reflektera över allt med.... Jag saknar närhet..

På torsdag får jag nu mitt svar angående praktiken, har hon åtminstone sagt. Jag håller alla tummar jag har för att detta hade jag behövt nu!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0