Trött!

Vet inte vad det är med mig men jag är så frukantsvärt trött. Har tagit vitaminerna de senaste dagarna om det kan vara det... Behövde visserligen sova eftermiddagsnapp innan jobbet men när jag kom från skolan sov jag 12-15 och nu sitter jag här lite vimmelkantig och klockan är halv fyra haha. Ska duscha och klä mig innan jag drar till wörk. Ska bli kul att jobba , wii.
 
Dagen igår spenderades först med Carro på Emmaus där jag köpte en liten fin fönsterlampa för 40 kronor, bilder kommer sen :) Vi fikade och snackade massa välbehövligt skit. Efter fikan träffade jag Lirkan som jag inte träffat på ett bra tag. Härligt med vänner.
 
Det är lite höststorm här i Malmö för tillfället. Ha en underbar helg nu är det workeliwork som gäller för mig, 24 timmar på två dygn som vanligt på helger. Men jag gillar't.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Amen gullet tack så mycket! Man försöker ha det trevligt tills man har en hel lägenhet man kan inreda - som jag längtar! Hihi.
Puss :)

2012-09-21 @ 19:34:37
URL: http://soglam.blogg.se
Postat av: Nedtystad

"Nedtystad" är ett projekt som startades upp mitten av september 2012. Syftet är att problemen ska fångas upp i bild, under hösten 2012 kommer temafotograferingar arrangeras för att nå målet att få folk att se, inte enbart höra om baksidan av samhället.


- tillsammans kan vi få ut ett budskap.
"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"


Gå gärna in och rösta vilket/vilka samhällsproblem ni anser vara aktuella bland oss idag!
Förslag utöver de alternativen som i nuläget finns är givetvis välkomna.

http://www.facebook.com/groups/140906989388479/

2012-09-23 @ 12:19:34
URL: http://nedtystad.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0