Rasslande plugg

Idag rasslade det till alldeles i vårt studerande och vi skrev som bara den. Vi fick verkligen igång tankarna och lyckades applicera de urgamla teorierna på dagens samhälle och till och med styra de så att vi kan besvara frågan utifrån dem. Det här blir bra.
 
Väntar spänt på svaret .. ett svar som är viktigt för min framtid... spejjar spejjar på mailen, som en hök... jag är så hemskt nervös. Om jag får ett positivt svar kommer jag skrika av lycka, vara uforisk, inte tro att det är sant, berätta för alla jag känner (okej kanske inte) se LJUSET I TUNNELN. Om jag får ett negativt svar kommer jag återgå till likgiltigheten inför min framtid. Eller bitchslappa mig själv och säga : Det gick inte denna gången, men nära var det och om du försöker lite till så kommer det !
 
Inte ge upp. Det är för dårar?
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0