Ny stil

Mitt halvhjärtade försök till ny stil på bloggen resulterade i den sämsta header jag haft haha. Tur jag har en ny klasskamrat som erbjöd sig att fixa till min blogg, stilren och fin. Tack till soglam.blogg.se.
 
Dagen började med att jag väldigt tidigt åkte med the girl next door till Emmaus. Man kan spendera tid där! Vi var där 1,5 timmar och då slarvkollade jag på allt. Ska åka dit någon dag och vara där flera timmar,promise. Införskaffade tre böcker som verkade roliga (måste bli bättre på att läsa).
 
 
 Funkar tyvärr inte med bilder idag, mitt internet segar som fan. Det här ska telenor få f-f-f-faaan för förstår ni :)
 

Kommentarer
Postat av: Sanja

Ååå vad fint det blev! Jag är med ute efter en ny designe. Kan hon hjälpa mig med kanske ? ;)

2012-09-13 @ 18:06:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0