Nap?

Första lektionen gick förvånansvärt bra med omständighet 1; jag hade sovit fem timmar efter nattens arbete, omständighet 2; läraren var otroligt dryg och långrandig. Det var mycket trevligt att stå i entrén till klubb F inatt, känns roligt att representera och välkomna folk. Fick besök av mina älskade små kollegor också, som jag ska återse om några timmar när det är dags för mosaikjobb igen. Känns annorlunda att jag inte jobbat på två veckor!
 
I övrigt shoppade jag list höstnytt igår, jag och Dilshad var på Nova. Känns lite tveeggat det där, jag behöver verkligen fräscha upp min garderob och se representabel ut då jag inte haft råd att shoppa på länge, å andra sidan har jag egentligen inte råd nu heller då jag borde spara inför höstens knaperhet.
 
Hade bebismys också igår hemma hos Louise, hennes lilla solstråle slocknade i knäet på mig, sött som tusan!
 
Nu ska jag ta en napp innan dagens 11-timmarspass, imorgon blir det cirka 14-15 timmar på jobben.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0