Kvinnor kan !

Igårkväll slocknade en lampa, i eftermiddags ännu en i ett annat rum. När jag kom hem nu på kvällen så fungerade inte lampan i badrummet, kök eller tvn. Nu tänkte jag att fan man skulle haft en kille här. Och när jag sedan gnällt för mig själv i halvmörktet hemma så tog jag en stol, kollade propparna och såg att en var lite trasig inuti. Skruvade loss den , släckte huvudbrytaren och skruvade sedan i den hela proppen i den trasiga proppens uttag. Nu funkar halva lägenheten igen :) var duktig att skrev upp vilken av propparna som reglerar vilka strömuttag också tills nästa gång det händer. det roliga var att jag VET att jag haft en extrapropp hemma men kunde verkligen inte hitta den nu. Jag slår vad om att jag inte vetat vad jag skulle med den till och slängt den! Haha kvinna som jag är !

Jag skriver från mobilen , därav bristen på styckeindelning :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0