Autumn

Kanske är det höstens allvar som tar knäcken på den mest positiva :) Men dit ska vi inte än. Lets keep hanging on. Imorgon ska jag iväg och plugga, jag tycker inte det är roligt men jag ska fan ge järnet och koncentrera mig på att jag faktiskt tycker om att skriva arbete, så får ämnet liksom stå i skuggan. Har valt ut lite fina kläder för att lyxa till vardagen och kanske blir jag lite gladare då?
 
Unnade mig en grekisk middag ikväll med god dessert, helt vegansk pannacotta. Middagen kanske inte riktigt blev precis som i Grekland men det var ätbart och till det lite vin som var nästan drickbart.
 
Ja sannerligen blir inte allting som man önskade men det får ju gå ändå !
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0