Underbar helg

Det här har varit den bästa helgen på länge, men det säger jag ju varje helg. Kan jag hjälpa att jag blir lycklig av mina kollegor? Varenda en av dem är så härliga och visar omtanke på olika vis, om det är att driva med mig, försöka hitta en kille till mig, ta med en isskrapa eller visa mig hur man stryker en skjorta haha. Alla har sitt sätt att visa omtanke :)
 
Nätterna har varit döda, lite folk men tur det då jag fick chans att snacka massa med trevliga personer.  Idag har jag haft lite kalas här hemma, med familj och mormor&morfar, fick fina kort och presenter. Mamma och pappa har spenderat varje kväll letandes efter ett drängaskåp till mig och kört och tittat. ♥
 
Är så full av kärlek här och nu. Jag vet att jag är enda stor klyscha ibland men jag har så sjukt underbara personer runt mig så jag blir alldeles till mig av lycka!
 
 
 
Blev ju helt rörd i mitt svaga hjärta. Middag och stand up med brorsan och finaste kortet.
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0