Praktik

Ja då var det klart idag att jag ska ha praktik tre månader framöver. Kommer arbeta med att ta fram underlag och metod till en utvärdering. Titta på verksamheten, aktiviteterna, skaffa mig inblick i allt och sedan komma på medoder som passar för att få reda på de svaren vi vill ha. Kommer också jämföra de mål de har med hur det faktiskt ser ut.
 
Känns sjukt stort och omfattande och som en utmaning. Kommer göra det gratis men hoppas på erfarenhet, kontakter och en bra merit som leder till något. Får jag verkligen hoppas haha. Kommer praktisera fyra dagar i veckan, jobba tolvtimmarspass två och vara ledig söndagar. Kommer nog vara en utmaning att få plats med ens sociala liv också, alla vänner som jag träffar regelbundet, familjen och marsvinen. Och även ekonomisk utmaning.
 
Men det ska nog gå, framför allt hoppas jag att det blir ROLIGT.
 
Ciao :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0