My ass

Jag har ett problem på flamencon. Lärarinnan ber mig ständigt att stå rak i ryggen, vilket jag redan tycker att jag gör. Så trycker hon in magen på mig, vilket inte går då den är stenhård, vilket hon märker haha. Hur fan kan den se ut att stå ut när jag spänner till den är som sten?
 
Men nu till rubriken och själva huvudproblemet i det hela. Jag ska sträcka på ryggen utan att svanka. Hur fan gör man det? När jag sträcker på ryggen får jag automatiskt mer rumpa, även om jag "håller in den lite". För att jag ska få helt rak rygg och rumpa måste jag skjuta fram höften sjukt mycket. Jag är bara skapt så haha. När jag sträcker ryggen får jag rumpa, jag har ett ass.Hade varit lättare om jag inte haft det, kanske vill hon trolla bort den? Men det går ju inte.
 
Jag får otroligt ont i kroppen när jag står som så: skulderna bak, ryggen sträckt, magen dras in, rumpan dras in. Aj min kropp haha.
 
Hon har rumpa...
 
En jäkla massa rumpa
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0