Måndag 8 oktober

Fin helg med jobb, ny premiär för salsaklubb på restaurang Mosaik, fick ett väldigt lätt jobb att stå i garderoben där istället för på F. Det är så lugnt att jag nästan får dåligt samvete över hur lite jag gör. Men sen tänker jag att efter sommaren så kan jag väl förtjäna lite lätt jobb också.
 
Annars har jag spenderat söndagen med underbara vänner, tittat på bra film och haft roliga samtal, samt lite terapi. Haha mina hormoner löper amock, vet inte vad som är fel? Haha. Jag överreagerade big time igår när jag var med D, han bara tittade på mig och sa "Har du mens?", haha. Jag bara: Nej mina hormoner är crazy!!
 
Och nej, jag är inte gravid , det är naturligt omöjligt so dont even think that.
 
Ikväll blir det Ted på bio med D och brorsan. Håller på att planera födelsedagsmiddag inför måndag om två veckor när jag fyller jämt :D (eller ojämt).
 
Nu ska jag förbereda praktikplatsen och dricka kaffe. Idag är livet lätt.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0