3 dagar

utan socker nu ;) Det äter på mig alltså haha, tänker socker typ var tredje minut? Vilket gör mig bara mer bestämd - inget socker tills söndag då jag ska fira med min birthday med massa tårta ;)
 
Längtar till helgen av några olika anledningar :) Jobbet är en sak i sig, längtar alltid efter att jobba och efter kollegorna. Idag gick det framåt på min praktikplats, läser och läser så ögonen blir trötta. Det är väldigt svårt det jag ska göra och jag har inte riktigt blivit klok på det men jag är faktiskt säker på mig själv. För jag brukar alltid lyckas när det kommer till skrivande och uppsatser, detta är ju något liknande så tror det blir bra.
 
Är ju såklart inte alls så självsäker när jag ska presentera tankar för min handledare, hon har ju hållit på med detta i flera år och det är första gången för mig, så jag hoppas bara att jag får lite av min inre självsäkerhet utåt när jag ska presentera för henne :)
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0