1:a oktober

Vilken underbar höstdag det var idag, oktober till ära. Solen sken och skinnjacka var nog, var till och med tvungen att ta av den och gå i bara kofta. Tillbringade ett par timmar i pildammsparken med bästa vännen, kaffe i solskenet och massa skitsnack.
 
På myrorna var vi en sväng också, har aldrig sett den butiken förr, herregud vad stor! Jag köpte en krimskrams ljusstake som jag älskar och så hittade jag den tavlan jag letat efter och blev kär i när jag såg den hemma hos Irena. Ballerinaflickan med den vita klänningen. I love it. Ni kan se bild på instagram.
 
Fick ett ryck att höstpyssla lite här hemma och drog ner alla somriga saker från balkongen ned i källaren. Upp kom en filt och lite kuddar i jordnära färger. De blommiga gardinerna togs bort och nu är balkongen redo för höst :)
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0