what I needed

Utekväll och lång sovmorgon samt frukost i pyamas till halv två. det var vad jag behövde. dock blev utekvällen rätt dryg av två killar som kom till vårt bord, gillade inte de från början. Dessutom dissade dem mig haha, paff. Är inte van att bli behandlad som nåt som katten släpat in. Efter de kom till oss blev kvällen bara värre. Jävla intruders.
 
Men innan på kvällen var jag med brorsan på Mosaik. Såklart trodde vissa av kollegorna att min brorsa var en ny dejt haha, lite kul. Vi är ju inte så lika så det klart man kan tro. Vi planerade in grymma julklappar, var det alkoholen som gav oss inspiration? Storslaget!
 
Nu måste jag städa här hemma - kaos är här.
 
 
 
Mamms och brors

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0