Omgivningen

Det var längesen jag skrev om saker i samhället och sånt som jag egentligen bryr mig om. Jag sätter mig helt enkelt inte in i saker längre, inte tid/ord. Men för att sammanfatta så tycker jag det var sjukt bra att videon från SD kom fram just nu när de i senaste undersökningen vann 9% av folkets röster. Förhoppningsvis ändras den siffran nu. Och kommentar till deras beteende är bara att jag är faktiskt inte alls chockerad eller förvånad. Men det är ju otroligt att riksdagsmän super sig fulla, börjar bråka och ljuger för polisen. Inte okej. Annars är pälsfarmningen i full gång och jag känner väl lite hopplöshet inför det. Fattar inte att det fortfarande är okej i detta landet! Svenskar blundar så jävla mycket. Stackars alla små minkar :( Kycklingindustrin blir mer och mer avslöjad och det är skitbra. Har hört många som inte äter kyckling, tycker att alla ska gå med oss. Såklart :) Ja det var väl allt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0