Ive rosen from the dead

Hej alla ! Intensiv vecka med omtumlande upplevelser och möten. Så här är jag nu.

I veckan har jag ätit gott i Helsingborg med fina Dinko och snackat massa välbehövligt skit. Jag har myst framför tvn en del, hängt med vänner, varit på utställning om hållbarhet och i Göteborg på studiebesök. Även grekisk mat på restaurang Akropolis vilket var sjukt gott. Intense indeed.

Fredag idag och gud vad jag längtat till jobbet. Me so happy. Blir till att handla lite mat nu i eftermiddag. Imorgon innan jobbet ska jag och D till emporia efter hans vilja. Jag står inte ut med alla ungar men vad gör man inte för sin bästis? På söndag kommer min kära mor för storstädning och julskyltning och god mat.

Tillbaka till verkligheten. Over and out.

Snart är det jul igen, blir väl lite julplanering snart?
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0