Dagens fundering

Kan en person som helt styrs av känsla vara tillsammans med någon som helt styrs av förnuft och logik? Funkar det? Är det därför vissa relationer inte alls fungerar... för att den ena resonerar utifrån känsla och den andra utifrån logik och att de talar olika språk. Är det därför det ibland kan vara så svårt att förstå någon?
 
Eller kanske det är bäst om både har lite av varje i sig. Kan nog vara svårt att ha två av samma också. Så frågan är vad som är bäst? Två känslopersoner, kommer det bli drama och helvete? haha.
 
Jag är en stor känsloperson som ofta försöker hitta logik . Men när det gäller beslut så styr mina känslor ofta till 90 procent. Jag kan resonera allt jag vill men följer nästan alltid magkänslan. Undra vad som egentligen är bäst av de två om man hade kunnat undersöka saken...
 
up in the blue

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0