Where I love

Dagen har spenderats på bästa möjliga vis. Efter tvätt drog jag ut med D på bilutflykt. Vi körde omkring i krokarna och stannade vid rapsfält, det vackraste som finns. Såhär såg det ut...







Vi körde till Staffanstorp, som är en riktigt fin liten by. Där köpte vi glass och åt vid torget. Bara D som kan gå in i en affär för att köpa glass och komma ut 200 kronor fattigare. På leksaker. Som han säger är till för hans brorsbarns skull men jag tror det är mer för hans egen skull haha.


Här har vi Staffanstorp.

Vi tog en biltur till center syd och tittade lite i affärer. Provade lite kläder och sedan åt vi greenmål på Max ute i solen för att sedan vända hemåt. Gossip girl har avnjutits på balkongen och snart är det dags för chips och kvalitetstid i soffan (by myself).

Kommentarer
Postat av: Sockerlollo

ja men de va ju staffanstorp jag menade när jag sa att jag har vart i skåne en gång, eller vi åkte igneom där då iaf ^^ var nere i Linköping nu i helgen och där var det också otroligt vackert med alla gula fält... Inte alls lika vackert här i sthlm, vackert fast på ett helt annat sätt.

2012-05-14 @ 13:23:51
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0