SOLSKEN!

Idag sket jag i måstena och spenderade istället eftermiddagen med två coola grabbar på Bo01 i Malmö. Vi hittade en perfekt plats på bryggan där det var helt vindstilla, vi satt mot en vägg, på en nedsänkt brygga. 19 grader hörde jag att det skulle bli idag, vet ej om det blev det men där i solen var det nog 21-22 grader kanske. Satt och solade utan tröjor och njöt.

Gick sedan en runda runt bo01, alltid mycket folk när det är solsken. Man måste som Malmöbo bara älska denna plats. Det blev ingen mat innan jobbet, har blivit väldigt slarvig med maten.. Det är så när jag jobbade på Cuba förra gången också. Man blir så spontan att man blir rutinlös med maten också, mindre bra. Nu är jag väldigt trött och ska ta och sova så jag imorgon hinner med mina måsten innan jag ska träffa Louise för mer tid i solen!

Ledig dag imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Lolloink

Åh va härligt! Hoppas vi får en massa sol och också kanske kan sola liiite ;-)

2012-05-04 @ 11:01:03
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: Malin P Larsson

Hej, fin blogg. Hade du en bra valborg?:)

2012-05-04 @ 17:10:31
URL: http://cayenne.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0