Newsflash

Uppdatering 2 minuter senare:

Efter att ha gått in på egoinas blogg och sett alla elaka kommentarer hon får stå ut med så tänker jag. Newsflash!! det finns elaka människor här i världen. Jag är inte en elak person, jag mår dåligt om jag ens tänker elaka saker. Visst kan jag snacka skit ibland, främst över personer som jag anser ha gjort mig något. Men jag är en brud så visst snackar jag skit och då om deras personlighet, val eller saker de sagt. Men jag sitter fan aldrig och tänker på felen på någon annans utseende eller andra saker de inte kan rå för.

Därför är det ibland lite svårt för mig att tänka att det faktiskt finns människor som är så elaka att de kan spy ur sig sårande kommentarer, behandla en som är mer osäker dåligt, trycka ner andra för att själva må bra. Det finns elakhet. Och denna elakhet, själviskhet kan förklara en hel del av allt dåligt som händer i världen. Så istället för att sitta och grubbla på varför vissa personer gör vissa saker, jag vill alltid komma på ett svar, så har jag här ett svar:

DET FINNS ELAKA PERSONER. DET FINNS DÅLIGT SJÄLVISKA PERSONER.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0