Naturens gång

Här omkring i områder vimlar det nu av små kaninungar, supersmå och supersöta! Kör extra sakta så jag inte råkar köra på någon, de är lite vimsiga de små liven. Så ikväll ser jag en katt med en unge i munnen. Jag stannar bilen, drar handbromsen och springer fram och skriker på den, den blir inte rädd och jag hoppar över diket och går snabbt upp för kullen medan jag försöker skrämma den. Jag lyckades skrämma den men den tog ungen med sig i munnen.

Jag fortsätter tänka att om jag reagerat fortare, slängt mig ur bilen... Men å andra sidan är det naturens gång, katter är rovdjur och de kommer fortsätta äta kaninungar.. Thats life.

På tal om liv såg jag en hemsk bild som gjorde mig illamående... På möss instoppade i väldigt trånga tuber där de inhaleras med tobaksrök för att se om det är farligt. NO SHIT SKERLOCK, förfan måste vi döda massa möss för att ta reda på HUR farligt det är??

Det krävs fan en MÄNNISKA till en sån dumhet.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

2012-05-22 @ 21:49:34
URL: http://fotokobran.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0