Middag med Carro

Har glömt berätta om min middag med Carro i torsdagskväll. Torsdag var en väldigt solig dag och när vi sågs klockan 18.00 sken solen fortfarande starkt. När vi satt på restaurangen satt vi på uteserveringen intill en vägg men var tvugna att flytta utåt för att få lite vind på oss. Så jäkla gott att softa i kvällssolen med god mat och rolig servitör. Jag diggar Krua thai på Möllan, en restaurang som alltid håller :)

"Vill ni sitta tillsammans?", frågade han när vi kom.
Carro bara "jaa.. det vill vi".
Haha, blev lite kul när hon fattade att det var ett skämt :P

Fick dock skoskav genom mina underbara (men hårda) skor och väl hemma såg jag att det var en del blod på hälen. Aj aj. Väldigt mysig kväll!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0