Fettodag

Mormor&morfar har varit på besök idag. Jag och brorsan gjorde egen pizza med kvalitetsingredienser. Supergott. Till kaffet bjöd vi på cartedor-glass mascarpone och en jordgubbe till dekoration. Enkelt och gott. Hann tyvärr inte fixa hemmagjord dessert eller kaka, blev lite kort varsel. Sen har jag legat här i soffan och käkat Twist. Är hungrig igen. När jag är ledig bara äter jag och äter, måste äta igen allt det jag förlorar när jag jobbar hehe.

En mysig dag med bra sällskap. Jag älskar att bjuda på middag för att jag då får använda mina blommiga dukar, vinglas, min pip studio-servis (sockerskål, saftkanna och fat) och mina små blommiga kaffekoppar. Alltid lika roligt att träffa brorsan också, vi ses ju inte jätteofta. Kanske borde bli ändring på det.


En liten studentbild nu när studenten närmar sig... Brorsans student 2009!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0