Estocolmo

Här kommer lite pics från Stockholm, där jag hälsade på min bloggkompis. Var där bara i två dagar, hittade inte på så mycket men hade det mysigt och åt massa god mat dagarna två :)


Mys på uteplatsen


Ser en aning runt ut i ansiktet höhö.



Fixade lite med blommor innan grillningen, blev inspirerad att själv köpa fler blommor till balkongen med :) Kollade BB-lajven på kvällen och softade. Efter en sex timmars lång tågresa hemåt idag var jag sjukt rastlös.

När jag kom hem tvättade jag två maskiner, började städa en massa och fixa fint här hemma, lagade spaghetti med sojafärs som blev övergott. Sen åkte jag och fikade med Carro. Full rulle. D sa att de flesta hade vilat efter några dagar hemifrån. Jag bara "vilade gjorde jag sex timmar på tåget! Nu är jag rastlös!".


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0