19 maj

Igår var födelsedag av två fina vänner, praktiskt att ha det på samma dag ;) Carro som inte var här fick födelsedagssång via mobil och med Sofia blev det picknick i hennes vardagsrum med kolakakor, kladdkaka och bärpaj. Mycket gott, som det ska vara på ens födelsedag. Pajen stod jag för. Och presenten jag inhandlat var två téer samt en syrup från Spice tree affären, mycket fin affär och roliga presenter!

Inatt fick jag efter stängning på Mosaik hoppa in i baren på cuba. Det var lite kul haha. Jag såg nog rätt osäker ut (har en förmåga att göra det) men jag klarade allt bra och tyckte det var grymt! Hoppas på att få stå i baren mer. Nu är det fint väder här så ska till bo01 för att möta upp en killkompis och hans vänner, vet dock inte om man kan köra på shorts eller om det krävs byxor? Har inget mellanting... hade behövts.

Im out of here, först ska lägenheten städas, det är kaos här när man bor med ett par grisar (marsvinen). Jag skyller på dem, det är lättare så.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0