Torsdag

Idag på jobbet kom en ny kollega av det killiga könet, igår var hans flickvän där och jobbade. Ett par som fått jobb hos oss alltså. Vi hade grymt tråkigt idag för det var i stort sett inga gäster på hela dagen. Dock fick man skrattat lite och babblat lite och polerat lite. Jag gick loss och polerade allt i min väg.

Om några dagar får jag reda på mitt öde. Min närmsta framtid kan se väldigt olik ut.. I'll tell ya all about it kanske. Annars ska jag till Sofia imorgon efter jobbet för matlagning, film och sleepover. Sen är det bara jobb och jobb i helgen. Inga större planer har jag förrän onsdag, då är jag ledig onsdag-söndag. Då blir det träffa Dinko, ha kvalitetstid med bästa vän som åker iväg i tre veckor, hur ska jag klara mig!???? Min BB-vän, min skvallervän, min pms-vän, min chaufför, mitt sällskap i natten, min frukostkompis - I can go on and on.. Och sen på helgen när han åker ska jag till min kusin i Blekinge för kalas. Vi träffar de några få gånger om året så det är högt prioriterat.

Men idag är det torsdag, nu blir det youghurt och honung i soffan med Pretty little liars. Sen ska jag ned i källaren och hämta tvätt, blev pissrädd sist jag var där så vi får se hur detta kommer att gå!

Kommentarer
Postat av: lolloann

Hahha.. åhhoppas tvätten gick bra hörru! :S

2012-03-16 @ 09:11:16
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0