Nya tider

Den hemligheten jag hållit från bloggen ska nu avslöjas.. Jag jobbar från och med nu på mitt gamla jobb, Cuba café! Jag börjar nästa vecka och sedan kommer jag att jobba där hela sommaren. Detta var ett stort beslut och det är aldrig lätt att säga upp sig eller veta vad som är rätt beslut. Men på något vis kändes det som om någon högre makt valde åt mig..

Jag ser fram emot en tid med mycket ledighet dagtid, nya människor, många möten, lära mig att stå i baren, sommar. Och något annat roligt är också på G, det berättar jag mycket snart.

Så från och med nästa vecka arbetar jag torsdag-lördag hela april. Ni ska veta vad glad jag är, det är som en stor vikt har lyfts av mina axlar.



Sommaren 2010 då jag jobbade på cuba lärde jag känna fina människor, bland annat Sofia som jag ju umgås med än idag.. Jag hittade på massa roliga saker eftersom jag började jobba vid 8-9 på kvällen. Det var en kanonsommar, med bra löner :) Hoppas på lika bra sommar i sommar. ♥ Jag är glad mina vänner.


Kommentarer
Postat av: lolloann

Åh tusen grattis! Fan va kul! :D kanske man svänger förbi på en drink då ;)

2012-03-26 @ 21:26:49
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0