Mystorsdag

Igår gjorde jag supervårigt och fint här hemma, rimde upp som man säger i Skåne (säger man det på andra ställen också?).


Såg en stor spindel utanför fönstret. Som i och för sig ser mycket större ut på bild!!! Det var ingen mördarspindel för fan.


Spontant fixade jag ihop ett kollage från ö-luffningen i somras som nu pryder bredvid tv:n. Love it.

På eftermiddagen gick jag och Carro en lång promenad i Malmö, kom till bostadsområde vi inte varit i förr och såg nya saker. Hittade mitt nya favoritcafé, skitmysig uteservering med trämöbler precis på trottoaren bredvid en hyfsat trafikerad väg, kändes väldigt Barcelona. Café 14 hette det, riktigt gott kaffe. Det ska bli min och Carros nya grej, att gå runt och hitta nya caféer, skitroligt.


Lyckades hitta både namnet och en bild genom att googla "café nära stadsbilioteket" - cafékartan.se hjälpte mig.

Kommentarer
Postat av: LA

nice! :)

2012-03-24 @ 23:01:37
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; hahha ja sa ju för ett tag sen du du hade shoppat attvi har typ samma smak! :)

2012-03-25 @ 13:07:11
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0