Ljusare tider

Hela min värld går mot ljusare tider och det känns underbart att se solen skina utanför fönstret. Jag sorterade min garderob häromdagen och sorterade bort allt som jag inte använder, det som är för smått, det som inte är fint och det som jag helt enkelt inte trivs i. Pallar inte öppna garderoben och se massa plagg som jag tycker är tråkiga, vill öppna och se plagg jag gillar! Så nu ska kusinen få en hel hög med sommarplagg, Erikshjälpen i Malmö fick en påse med snygga plagg som jag tror de kan sälja rätt bra. Det var ett par klänningar som jag inte använt mycket och några korta jeanskjolar, känner inte för att klä mig i korta kjolar längre.

Min garderob har fått ett ryck och jag gillar det!





En underbar klänning, rena ögongodiset i klarblå, men den kommer aldrig mer passa mig haha.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0