Kung och tjuv

Ikväll efter jobbet åkte jag i strålande sol för att spela sällskapsspel med Carros volontärgrupp med ensamkommande ungdomar. Skitkul hade vi. Fem volontärtjejer och fyra killar, killarna var runt 17 år. Vi spelade pictionary och sen ett kortspel som de lärde oss, Kung och tjuv. Blev lite visklek också haha, mitt förslag för den ena killen ville skratta. Viskleken skrattar man alltid åt. Det var en härlig stund, blev 1,5 timme mer än bestämt och åt kvällsmiddag vid halv tio ikväll *oj*. Härlig kväll, vill gärna bli aktiv volontär där om jag har tid. Tiden räcker inte riktigt till.

Imorgon är min lediga dag, sedan är det upptaget för mig. Jobb sex dagar i rad, sedan en dag med Ung NU och efter det vet jag inte hur mycket jag jobbar på Cuba, eventuellt har jag en ledig dag om en vecka, annars kanske jag inte är ledig på två veckor haha. Låter sjukt. Min lediga dag ska spenderas med sovmorgon, fika med Linn och helkväll med Dinko, kan inte bli bättre än så.



Kommentarer
Postat av: LA

Är du engagerad i kyrkan? :O

2012-03-28 @ 08:04:10
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0