Jag kan lura alla

Detta inlägg blev jag först väldigt djup, som vanligt. Jag och min djupa personlighet. Men sedan raderade jag skiten, känner att jag varit mycket djup här på bloggen på sistone, så bjuder inte på det. Rubriken syftade på att jag så enkelt lyckades lura en kund idag. Bara genom att skriva kanelbullar på kärleksmumsen. Hon litade mer på en text än på sitt sunda förnuft, vilket gjorde det hela otroligt komiskt för mig. Men om vi tar det hela till en djupare nivå.. Så lätt det är att lura folk.. Den enda som vet vad som finns inom mig är jag och om man vill så behöver man inte berätta något om något.. Man kan lura alla att tro det man vill att de ska tro...

Men jag är en ärlig person så tro nu inte att jag sitter inne med tidernas hemlis här.




Säger som alla andra bloggerskor, hur tar Kenza sina outfitbilder? Jag ger upp efter tionde misslyckade bilden.

Kommentarer
Postat av: lolloann

hahha! Du ja skymtar en snygg outfit där trots allt snygging! :D



ehh ja ny blogg IGEN jag vet :S ... men där ska jag stanna svär på mitt bloggsamvete, ehm alltså jag har faktiskt ett sånt :) haha!

2012-03-12 @ 21:38:58
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

jag älskar att läsa din blogg vad du än skriver om, allt du skriver blir intressant!

2012-03-12 @ 21:39:46
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; det blev torsk i ugn med en gräddig sås och en massa kryddor, timjan bla och räkor... inget kött för mig, men fisk och sånt har jag svårt för att unvika... Men du vet försöker :) Nu ska jag åka och handal samt leta efter hälsans kök produkter :) KRAM hur har din dag vart?

2012-03-13 @ 18:11:02
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0