Jag är blåst

Halva dagen sken solen utanför fönstret och jag invigde med kritvita pjux, skinnjacka och färgglad sjal och vips så började det blåsa rejält ute. Det har i alla fall varit en härlig ledig dag! Fick pratat i telefon med en kär gammal kollega, en fika med Linn och sedan en kväll med fina vännen Dinko. Det blev både mat och senare kaffe, lite promenad men det blåste för mycket. Vi kan prata om allt känns det som, helt underbart.

Nu är det väl dags att sova men jag är hög på allt kaffet jag druckit. Jag är rädd som en fis, vågar inte kolla på något klipp på internet för jag är rädd för ni-vet-kanske-vad. OBS skriv det inte eller nämn det inte, blir rädd av bara namnet. Jävla fobi. Och så har __ börjat dyka upp i reklamen om bredbandbolaget också. Jag hatar denna fobin, fy fan vad jag hatar den. Jag kan inte skriva namnet, filmen eller ens könet. För jag blir så jävla rädd. Bara __ kan jag skriva. Jag hatar verkligen denna fobin för jag hör talas om __ överallt och som tur är har jag inte sett något än, har lyckats blunda varje gång. Fattar inte vad fan som är så jävla kul med att sätta in sådana klipp på internet. Och varför man aldrig ser något från någon annan skräckfilm någonstans på internet. Bara den jävla filmen som jag hatar till döds. Ja nu blir jag arg istället. Tack vare idioter som sätter ut videos och länkar där __ dyker upp så har jag fått en fobi för att kolla på youtubeklipp, måste spola fram först och kolla så inget läskigt dyker upp innan jag vågar kolla klippet. Till och med på BBs hemsida var jag rädd för att kolla på klippen om ifall att de vil busa med en. Jag tycker inte det är roligt längre, blir så frustrerad att jag nästan vill gråta, känner mig fången under denna barnsliga fobi. Behövde få ur det ur mig, men vågar inte ens prata för mycket om det för sist jag gjorde det var jag så rädd att jag inte kunde sova, jag var helt vettskrämd.

Jag avskyr människan som skapade den filmen. Och om ni förstår vad jag menar, skriv INTE ut namnet för då blir jag så rädd :/

Kommentarer
Postat av: LA

WTF :S=(

2012-03-29 @ 07:55:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0